Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen Podvalníkový návěs z Německo na prodej na Truck1, ID: 6234750
Česko - Český | EUR
00
Přihlaste se nebo se zaregistrujte
Katalog
Prodat
Podat inzerát
PRODÁNO
Otevřete katalog

Hmm, zdá se, že je položka prodána

View this ad in the archive
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Podvalníkový návěs: obrázek 1
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Podvalníkový návěs: obrázek 2
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Podvalníkový návěs: obrázek 3
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Podvalníkový návěs: obrázek 4
Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr.  Rampen MPA  - Podvalníkový návěs: obrázek 5
Zobrazit všechny fotky (7)

Goldhofer 5-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen MPA

Podvalníkový návěs
Nový5-osýNosnost: 67200 kgCelková váha: 86000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 1rok. 2měs.
Zjistit cenu
Nový5-osýNosnost: 67200 kgCelková váha: 86000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen - Podvalníkový návěs: obrázek 1
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen - Podvalníkový návěs: obrázek 2

FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen

Podvalníkový návěs
Nový5-osýNosnost: 68650 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 1rok.
Zjistit cenu
Nový5-osýNosnost: 68650 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 1
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 2
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 3
DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 4

DOLL 4-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Podvalníkový návěs
20114-osýNosnost: 33900 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 11měs. 12d.
Zjistit cenu
20114-osýNosnost: 33900 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 1
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 2
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 3
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 4
Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 5
Zobrazit všechny fotky (6)

Faymonville MAX Trailer 4-Achs-Tele-Semi mit hydr. Rampen

Podvalníkový návěs
Nový4-osýNosnost: 49000 kgCelková váha: 60800 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 1rok. 9měs.
Zjistit cenu
Nový4-osýNosnost: 49000 kgCelková váha: 60800 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 1
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 2
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 3
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 4
FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger - Podvalníkový návěs: obrázek 5
Zobrazit všechny fotky (13)

FAYMONVILLE 5-Achs-Tele-Semi mit Halbachsen "Twinaxle" und hydr. Rampen Auflieger

Podvalníkový návěs
Nový5-osýNosnost: 68650 kgCelková váha: 85000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 3měs. 8d.
Zjistit cenu
Nový5-osýNosnost: 68650 kgCelková váha: 85000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Podvalníkový návěs: obrázek 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Podvalníkový návěs: obrázek 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Podvalníkový návěs: obrázek 3
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger  - Podvalníkový návěs: obrázek 4

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger

Podvalníkový návěs
Nový3-osýNosnost: 38400 kgCelková váha: 48000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 7měs. 3d.
Zjistit cenu
Nový3-osýNosnost: 38400 kgCelková váha: 48000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Podvalníkový návěs: obrázek 1
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Podvalníkový návěs: obrázek 2
Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla  - Podvalníkový návěs: obrázek 3

Faymonville MAX Trailer 3-Achs-Tele-Semi m. hydr. Rampen-nlla

Podvalníkový návěs
Nový3-osýNosnost: 37300 kgCelková váha: 48000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 6měs. 9d.
Zjistit cenu
Nový3-osýNosnost: 37300 kgCelková váha: 48000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Podvalníkový návěs: obrázek 1
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Podvalníkový návěs: obrázek 2
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Podvalníkový návěs: obrázek 3
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Podvalníkový návěs: obrázek 4
MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie - Podvalníkový návěs: obrázek 5
Zobrazit všechny fotky (5)

MEUSBURGER 3-Achs-Tele-Semi-Roadrunner-Industrie

Podvalníkový návěs
20203-osýNosnost: 40700 kgCelková váha: 49000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 1rok. 2měs.Referenční číslo 669
Zjistit cenu
20203-osýNosnost: 40700 kgCelková váha: 49000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
Meusburger 3-Achs-Tele-Semi Roadrunner Bau mit Klapprampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 1

Meusburger 3-Achs-Tele-Semi Roadrunner Bau mit Klapprampen

Podvalníkový návěs
Nový3-osýNosnost: 39900 kgCelková váha: 49000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 7d.
Zjistit cenu
Nový3-osýNosnost: 39900 kgCelková váha: 49000 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 1
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 2
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 3
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 4
Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen  - Podvalníkový návěs: obrázek 5
Zobrazit všechny fotky (16)

Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen

Podvalníkový návěs
Nový3-osýNosnost: 37700 kgCelková váha: 48500 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Zveřejněno: 1rok. 6měs.
Zjistit cenu
Nový3-osýNosnost: 37700 kgCelková váha: 48500 kg
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Kontaktujte prodejce

Podvalníkový návěs Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen

Zveřejněno: 2rok.

Hmm, zdá se, že je položka prodána
Podvalníkový návěs Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen: obrázek 1

Najděte nové nabídky v katalogu

Otevřete katalog
zoom in
Podvalníkový návěs Meusburger 5-Achs-Tele-Semi-Sattelauflieger-hydr. Rampen: obrázek 1
See what's in stock now

Zveřejněno: 2rok.

PRODÁNO

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Otevřete katalog
Značka

Rok výroby

2021
Celková váha

86500 kg
Nosnost

66420 kg
Šířka

2850 mm
Barva

šedá
Lokace

Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Šasi/podvěs
rozvírací rám

počet náprav

zvědací náprava

zajižděcí osy

ústřední mazání

ABS

EBS

Karoserie
nákladní délka

10000 mm
nákladní šířka

2850 mm
Více informací

Chassis:

Stable welded steel frame construction with front frame offset and even loading floor and rear chamfer approx. 420 mm x 80 mm.

Rear chamfer and on the outer frame on both sides climbing rails 30x30 mm (of high-strength steel) width approx. 300 mm.

Corners at the front are not chamfered.

Fifth wheel plate with replaceable 3,5"-king pin.

Loading floor with extendable central frame, telescopic length approx. 3.500 mm, pneumatic locking every 500 mm.

Step before and after the parting of the frame.

Excavator recess in the rear, floor-length approx. 3.600 mm plus slant (approx. 45°) upwards = upper-length approx. 4.090 mm.

Middle bridge mounted moveably, length approx. 300 mm, with extendable side-extensions and 1 pair of heavy load-lashing rings 8 tons (without stanchion pockets because of the steps) - with step.

Rear underrun = extended rear sheet.

Preparations (hole pattern) for the mounting of a shunting coupling (without coupling).

Landing legs:

Front prop stands for unsaddling.

Hydraulic support at the rear on both sides with strenthening (flat iron welded star-shaped), Operable separately through control levers mounted in a box in the rear on the right side.

Gooseneck:

Fixed gooseneck with chamfer at the rear approx. 300x100 mm.

Prestress of the gooseneck approx. 50 mm = Coupling height without cargo approx. 1.200 mm.

Axles:

Gigant-semi trailer-half axles, axle load 12 tons each.

Hydraulic suspension.

Riding height is adjustable hydraulically.

Chassis suspension or rather level control of the steering wireless through a ,,HAWE"-block in a box on the right side at the rear with wireless remote control.

Visiual Indicator for the driving level: - 2 green lamps for driving level +/-30 mm of the basis driving level located in the area of the operation for lifting and lowering of the driving level. - 2 red lamps at the left front of the gooseneck to indicate that the driving level is out of the permission range.

S-cam brake 300/200 mm, asbestosfree braking pads.

Automatic brake adjuster.

Centre distance 1.510 mm each.

22 steel disc wheels, 10-holes, with offset, centred.

22 tyres 245/70 R 17,5 146/146F, tubeless.

Steering:

All 5 axles with hydraulic forced steering through fifth wheel.

Electro-hydraulical remote steering through electro-hydraulical aggregate with wireless remote control. Power supply trough truck.

Venting for the steering with Minimess connections.

Central lubrication system:

Central lubrication system for all lubricating points at the steering, the axles and the suspension.

Hydraulic system:

Electro-hydraulic aggregate with power supply through NATO-socket from the truck (without installation in the truck and without NATO-connecting cable).

Mudguards:

Sheet aprons with mud flaps and Clear-Pass.

Braking system:

Two line brake with EBS.

EBS-braking system (WABCO 4S2M).

Spring controlled parking brake.

Standard air connection.

Gibbet for air and electrical connections, height approx. 600 mm.

Without connections tubes and cables to the truck.

Electrical equipment:

Acoording to KFZ-law.

24 Volt. 1x 15-pin + 2x 7-pin sockets.

2x 6-chamber rear lights „Multi-LED Aspöck" in the rear sheet.

1 additional reversing light LED.

2x beacon lights at the rear.

1x 7-pin socket at the rear for overlength ligthing.

Side marker lights LED.

Gibbet for air and electrical connections, height approx. 600 mm.

Floor:

Gooseneck: 28 mm hardwood floor (larch); above the steering unit screwable steel sheet.

Loading floor: 45 mm hardwood floor, steel sheet covering above the wheels.

One-piece special rubber covering (25 mm) on the rear chamfer.

Ramps:

Two-piece ramps (special version) with mechanical stretching, length approx. 2.410 mm plus 2.300 mm, with hydraulical ramp actuators.

Width approx. 830+100 mm. Lateral movable hydraulically.

Climbing rails 30x30 mm, width approx. 300 mm on the outside of the ramps.

With one-piece special rubber covering (25 mm) on each part of the ramps.

Secured with tensioning straps in direction of travel.

Additional holder for the rear warning plates at the ramps.

Ramps are demountable.

Operation through control levers mounted in a box at the rear at the right side.

Drop-sides on the gooseneck:

bulkhead = toolbox (steel sheet) on the gooseneck over the whole width with one-piece side panels. One-piece drop-sides (height approx. 400 mm, foldable) on the gooseneck, length approx. 1.500 mm and pluggable rear drop-side and pluggable rear corner posts. Additional pluggable drop-side behind the tool box.

Spare wheel holder:

2 spare wheel holder, pluggable on the gooseneck (one on both sides, plugged laterally in longitudinal direction).

Painting:

Steel granule cleaning, zinc spraying (telescopic beam included) and primer.

Acryl paintingl: chassis in MB 7350 nova grey.

Hubs in silver.

Outer frame in MB 7350 nova grey.

Bulkhead (steel sheet tool box) and drop-sides on the gooseneck in MB 7350 nova grey.

Rims silver.

Contour marking in yellow on both sides and at the rear.

Additional equipment:

Side underrun guards (aluminium).

4 wheel chokes with holders.

Longish license plate holder at the rear sheet.

Extendable side-extensions in the loading floor on both sides to a total width of approx. 3.250 mm with continuous wooden planks (with steel cannings).

2 stanchion pockets on the gooseneck for the spare wheel holders.

Stanchion pockets in the loading floor: Without stanchion pockets in the middle bridge. 7 pairs of stanchion pockets (100x50 mm) in the outer frame – without stanchions. 3 pairs of stanchion pockets at the central beam – without stanchions.

Lashing rings on the gooseneck: 3 pairs of lashing rings (4 tons tensile force). 1 pair of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) at the rear of the gooseneck. 2 pairs of excerpts (8 tons tensile force).

Lashing rings in the loading floor: 1 pair of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) in the middle bridge. 7 pairs of heavy load lashing rings (13,4 tons tensile force) in the outer frame. 7 pairs of heavy load lashing rings (8 tons tensile force) pendent under the outer frame. 2 pairs of lashing rings (13,4 tons tensile force) in the excavator recess. 4 pairs of threaded holes M36 for screwable lashing rings (without screwable lashing rings) at the central beam, without covering of the threaded holes.

Extendable warning plates (423x423 mm) (removable at the front and at the rear with 3-pin sockets) with 3 marker lights (LED) each, continuously extendable till a loading width of 5.000 mm.

Warning plates with PIN for beacon lights.

4 holder for warning plates, pluggable in the stanchion pockets of the loading floor.

Shield „Anhänger schert aus" at the rear.

PRODÁNO

The seller didn't indicate the price

Do you want to know prices for the similar offers?

Otevřete katalog
Používáním naší webové stránky vyjadřujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů, včetně používání souborů cookie a dalších technologií sledování. Cílem je zlepšit a přizpůsobit Vaši zkušenosti na těchto stránkách, na našich dalších stránkách a na stránkách inzerentů třetích stran, kteří s námi spolupracují. Naše partnerské společnosti mohou také ukládat soubory cookie ve Vašem zařízení nebo používat podobné technologie pro shromažďování a zpracování osobních informací. Další informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje.
t1 old test archive
t1 test archive - Semi-trailer
t1 test archive - HEAVYTRAILER AG