Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen na prodej na Truck1, ID: 6234728
Česko - Český | EUR
00
Přihlaste se nebo se zaregistrujte
Katalog
Prodat
Podat inzerát

Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen

Nový Podvalníkový návěsGoldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen
Nový|3-osý|37700 kg|48500 kg
Kontaktovat prodejce

Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen

Zveřejněno: 1rok. 7měs.

Přidat k oblíbeným
PDF
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 1
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 3
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 4
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 5
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 6
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 7
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 8
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 9
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 10
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 11
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 12
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 13
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 14
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 15
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 16
Nový Podvalníkový návěs Goldhofer 3-Achs-Semi Stepstar mit hydr. Rampen: obrázek 17
Ask for all available pictures

Zveřejněno: 1rok. 7měs.

Přidat k oblíbeným
PDF
Kontaktovat prodejce
Značka

Nový

Celková váha

48500 kg
Nosnost

37700 kg
Šířka

2550 mm
Výška

855 mm
Barva

šedá
Lokace

Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany

Potřebujete přepravu?

DOPRAVA
Zpětné volání
Šasi/podvěs
podvěs

vzduchový
rozvírací rám

počet náprav

ABS

EBS

Karoserie
nákladní délka

9300 mm
nákladní šířka

2550 mm
nákladní výška

855 mm
Žádost o podrobnější informace
Pre-purchase inspection
Více informací

Gooseneck, rigid, in central tube design:

Front corners 45 °.

Closed outer frame with cutouts for tension belts (LC 1,500 daN).

Steel flooring with anti-slip coating.

Including perforated strip for aluminum docking ramps.

2 "kingpin

Mechanically operated BPW seat posts.

550 mm long, 8 ° bevel at the end of the gooseneck.

Front wall including parking position for rear wall, 400 mm high.

Spare wheel holder mounted on the front of the gooseneck.

3 pairs of LC 5.000 daN lashing rings sunk into the loading area of the gooseneck.

Aluminum plug-in boards 400 mm high, consisting of 2x side boards, length 3,150 mm and rear board with stanchions (sunk)

Rectangular storage box made of aluminum with hinged lid, lockable, dimensions approx. 400 mm x 800 mm, center

Storage box 45 °, made of aluminum with hinged lid, lockable, dimensions approx. 400 mm x 800 mm, left

Storage box 45 °, made of aluminum with hinged lid, lockable, dimensions approx. 400 mm x 800 mm, right

1 pair of stanchion pocket strips on the back of the gooseneck.

1 pair of stanchion pocket strips on the gooseneck at the front as a form fit.

Loading floor, single telescopic:

Closed outer frame with cutouts for tension belts (LC 1.500 daN).

Fixed part at the front 700 mm.

Sheet metal flooring with anti-slip coating.

Angled interface between the fixed part and the loading area for attaching bridging rails and wheel recesses.

Excavator trough including elongated holes for securing loads (LC 1.500 daN).

Preparation for hydraulic ramp (electrical supply).

Spars for widening to 3.000 mm.

Angled vehicle rear 8 °, 550 mm length.

Slide design for easy attachment and removal of ramps.

Mechanical, spring-assisted comfort downpipe supports at the rear of the vehicle for support during the loading process.

Continuous mud flap at the rear.

Acoustic reversing signal.

1 pair of LC 10.000 daN lashing points in the middle of the loading area behind the gooseneck.

8 pairs of LC 10.000 daN lashing points in the outer frame of the loading area.

7 pairs of stanchion pockets 100 x 50 mm in the outer frame of the loading area.

1 pair of LC 10.000 daN lashing points in the center of the rear of the loading area.

1 pair of stanchion pocket strips approximately in the middle of the loading area.

1 pair of stanchion pocket strips on the fixed part.

1 pair of stanchion pocket strips behind the last axle.

2 pairs of wader pockets for container transport 20 "

Axle bogie:

Axle make BPW ECO Max.

3 axles of 10 t each (technically 12 t).

Twin tires 245/70 R17.5.

2 x rigid axles and 1 x friction-steered axle.

Reversing steering lock of the friction-steered axle via reverse gear.

Brake system make Knorr (according to EU regulations with EBS-E).

TIM G2 from Knorr (trailer information module).

Driving stability control RSS (Roll Stability Support).

2 loading heights.

Load-dependent lifting axle on the first axle including starting aid (forced lowering of the lifting axle via TIM possible).

Ramps, 2-parts:

Load capacity 44t.

Larch flooring.Integrated mechanical locking in the ramp lifting cylinder to secure the ramp in transport position.

Hydraulic ramp operation (hoist and shift).

Bracket for warning light.

Cable remote control.

Electro-hydraulic unit for ramp operation with cable remote control.

Lighting and sockets:

7-function rear light with dynamic indicator and integrated load module.

License plate lighting.

entire lighting system in LED technology.

1 x 15-pin (ISO 12098) and 2 x 7-pin (ISO 1185, ISO 3731) on the front plate of the gooseneck for power supply, 24 V.

2x 7-pin in the area of the seat posts for warning signs, 24 V.

2x 7-pin between the last and penultimate axis for warning signs, 24 V.

1x 7-pole on the end traverse for light bars and warning signs, 24 V.

1x 7-pin on the end cross member for warning signs (socket fully occupied), 24 V.

NATO socket 2-pin 24V for operating the hydraulic ramp.

Painting:

Frame refinement with corrosion-inhibiting zinc dust primer.

Effective cavity sealing.

Semi-gloss monochrome paint in DB7350 - Nova gray.

Attachment and accessories Nova gray.

Additional equipment:

2 pairs of wheel chocks.

2 pairs of warning signs 423 mm x 423 mm, with 2 LED position lights and plug-in position for LED warning light, continuously adjustable up to 3.950 mm.

Fastening options on the gooseneck and on the loading area (alternatively on the ramp, if available) are included.

Plug-in bulkhead plate at the end of the excavator trough.

 Email  Call

Kontaktovat prodejce

Souhlasím se zpracováním a používáním svých osobních údajů. Naše Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů

Vaše zpráva byla odeslána. Prodejce se s Vámi zkontaktuje v nejbližší době.

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Německo, Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, Germany
Prodejce místní čas:
07:09
4.6
33 recenzí
12 Více než 12 let s Truck1

Kontaktovat prodejce

Souhlasím se zpracováním a používáním svých osobních údajů. Naše Smluvní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů

Vaše zpráva byla odeslána. Prodejce se s Vámi zkontaktuje v nejbližší době.

Potřebujete přepravu?

Získejte cenovou nabídku na dopravu

DOPRAVA
Používáním naší webové stránky vyjadřujete souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů, včetně používání souborů cookie a dalších technologií sledování. Cílem je zlepšit a přizpůsobit Vaši zkušenosti na těchto stránkách, na našich dalších stránkách a na stránkách inzerentů třetích stran, kteří s námi spolupracují. Naše partnerské společnosti mohou také ukládat soubory cookie ve Vašem zařízení nebo používat podobné technologie pro shromažďování a zpracování osobních informací. Další informace o tom, jak zpracováváme Vaše osobní údaje.
t1 old test unit
t1 test unit - Semi-trailer
t1 test unit - HEAVYTRAILER AG