Nosiče kontejnerů/ Výmenné nadstavby
MAN TGX 24.500 6X2-2 LL-U
IVECO Stralis AS260S46Y/FP CM
41 900EUR
Cena bez DPH
- ≈ 1 054 224 CZK
- ≈ 46 609 USD
Scania R410 6x2 BDF EURO 6
27 500EUR
Cena bez DPH
- ≈ 691 913 CZK
- ≈ 30 590 USD
Scania R410 6x2 BDF EURO 6 + Schwarzmuller
29 500EUR
Cena bez DPH
- ≈ 742 234 CZK
- ≈ 32 815 USD
DAF XF460 6x2 BDF EURO 6 + Kogel
18 500EUR
Cena bez DPH
- ≈ 465 469 CZK
- ≈ 20 579 USD
DAF XF460 6x2 BDF EURO 6
14 500EUR
Cena bez DPH
- ≈ 364 827 CZK
- ≈ 16 129 USD
Mercedes-Benz Actros 2547, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, 6X2
15 000EUR
Cena bez DPH
- ≈ 377 407 CZK
- ≈ 16 685 USD
Mercedes-Benz Actros 2547, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, 6X2
15 000EUR
Cena bez DPH
- ≈ 377 407 CZK
- ≈ 16 685 USD
Mercedes-Benz Actros 2542, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, 6X2
15 800EUR
Cena bez DPH
- ≈ 397 535 CZK
- ≈ 17 575 USD
Mercedes-Benz Actros 2542, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, 6X2
15 800EUR
Cena bez DPH
- ≈ 397 535 CZK
- ≈ 17 575 USD
Renault T460, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, AIR SUSPENSIONS
36 800EUR
Cena bez DPH
- ≈ 925 906 CZK
- ≈ 40 935 USD
Renault T460, EURO 6, BDF, LIFTING AXLE, AIR SUSPENSIONS
36 800EUR
Cena bez DPH
- ≈ 925 906 CZK
- ≈ 40 935 USD
VOLVO FH13 500, EEV, BDF
24 400EUR
- ≈ 613 916 CZK
- ≈ 27 142 USD
MAN TGX 500 6x2
18 489EUR
Cena bez DPH
- ≈ 465 192 CZK
- ≈ 20 566 USD
MAN TGX 500 6x2 + Krone
20 489EUR
Cena bez DPH
- ≈ 515 513 CZK
- ≈ 22 791 USD
IVECO X-WAY AT 280X46Y/PS HYVALIFT TITAN 6x2/4
129 600EUR
Cena bez DPH
- ≈ 3 260 800 CZK
- ≈ 144 165 USD
MAN TGX 500 6x2
17 489EUR
Cena bez DPH
- ≈ 440 031 CZK
- ≈ 19 454 USD
MAN TGX 500 6x2 + Krone
19 489EUR
Cena bez DPH
- ≈ 490 352 CZK
- ≈ 21 679 USD
Scania R450 6x2 BDF + Krone
20 489EUR
Cena bez DPH
- ≈ 515 513 CZK
- ≈ 22 791 USD
Scania R450 6x2 BDF, Lenkachse, Retarder, 2 Stk.
17 889EUR
Cena bez DPH
- ≈ 450 096 CZK
- ≈ 19 899 USD
MAN TGX 26.440 BDF
10 500EUR
Cena bez DPH
- ≈ 264 185 CZK
- ≈ 11 680 USD
Mercedes-Benz Kamag Wiesel Umsetzter Sattelplatte
22 900EUR
- ≈ 576 175 CZK
- ≈ 25 473 USD
Nosič kontejnerů je těžkotonážní vozidlo s univerzální rovnou ložnou plochou. Hlavním účelem těchto nákladních vozidel je přeprava kontejnerů různých typů po veřejných komunikacích.
Termín „nosič kontejnerů“ se tradičně používá pro přepravu námořních nákladů. Nosič kontejnerů představuje spojovací článek mezi přístavními skladišti kontejnerů a místy určení nákladu.
Užitečné zatížení nosičů kontejnerů se pohybuje od 18 000 kg do 35 000 kg. Podvozek má obvykle dvě až čtyři nápravy. Nejběžnější modely mají konfiguraci náprav 6x2.
V případech, kdy využití kontejnerových technologií není kvůli vlastnostem nákladu nebo speciálním přepravním podmínkám možné, se místo kontejnerů používají výměnné nástavby. Výměnné nástavby mohou být vyrobené v různých verzích: sklápěcí, izotermické, chladírenské atd. Aby bylo praktické používání nosičů kontejnerů pohodlnější, jsou některé modely nástaveb vybavené nakládacími rampami a hydraulickými sklápěcími systémy.
Chcete koupit nosič kontejnerů, který bude přesně splňovat Vaše požadavky a stane se Vaším spolehlivým pomocníkem v práci? Pomocí přehledné navigace na stránce Truck1 můžete najít vybavení, které potřebujete, od špičkových evropských prodejců. V našem katalogu je k dispozici na prodej široký výběr použitých nosičů kontejnerů a výměnných nástaveb od výrobců MAN, Mercedes-Benz, Scania, Volvo a DAF.